JärviOnline – täysin uusi toiminnanohjausjärjestelmä!
Järvileasingille rakennettu oma ERP, JärviOnline otetaan käyttöön.
Olemme työskennelleet koko vuoden suuren järjestelmäuudistuksen parissa. Tulemme ottamaan käyttöön meille räätälöidyn toiminnanohjausjärjestelmän, joka tukee jatkossa ketterämmin muuttuvia ja laajenevia tarpeitanne. Kutsumme uutta järjestelmää nimellä JärviOnline.
Tällä hetkellä suunniteltu siirtymä vanhasta järjestelmästä JärviOnlineen tapahtuu viikolla 46, jolloin siirrämme kaiken asiakas- ja sopimustiedon uuteen järjestelmään. Siirron yhteydessä voi ilmetä pieniä muutoksia laskutusrytmissä ja laskujen koonneissa. Haluamme varmistaa, että JärviOnline muodostaa laskut varmasti oikein myös jatkossa, mutta pyydämme varautumaan siihen, että laskuissa, jotka kulkevat Järvileasingin kautta, voi olla joidenkin päivien viivästyksiä. Tammikuun kuukausierää koskeva lasku lähetetään uudesta järjestelmästä.
Käyttöönotto vaatii paljon myös meidän rautaiselta asiakaspalvelutiimiltämme ja toivomme, että olette yhteydessä, jos havaitsette virheitä teille tulleissa laskuissa. Toivomme kuitenkin myös ymmärrystä, että käyttöönottoa seuraavat päivät voivat ruuhkauttaa asiakaspalvelua. Laittamalla meille sähköpostia (asiakaspalvelu@jarvileasing.fi) tavoittaa aina varmasti ja kiireelliset asiat voi jatkossakin hoitaa puhelimitse p. 0207 290 200.
JärviOnline tuo mukanaan laadukkaamman asiakaskokemuksen, kun saamme jatkossa kaikki sopimuksiin ja asiakkuuksiin liittyvät yksityiskohdat paremmin ja yksityiskohtaisemmin talteen. Sopimuksiin liittyvät huollot, muutokset ja lisäpalvelut ovat tulevaisuudessa erillisen JärviOnline-asiakasportaalin kautta nähtävissä myös teille itsellenne.
Käyttöönoton jälkeen jatkamme edelleen JärviOnlinen kehittämistä.
Tavoitteemme on saada meitä kaikkia parhaiten palveleva toiminnanohjausjärjestelmä!
Kiitämme teitä jo etukäteen kärsivällisyydestä!